sobota 11. února 2017

Valentýnský speciál

                            (for english version, or other language, please click on translator on the right side of blog)


Ať už jste fanoušky tohoto amerického svátku nebo ne... člověk by měl alespoň jednou za čas (pokud nejste rození romantici co svou lásku vyjadřují každý den), dát své drahé polovičce najevo, že mu na ní záleží. A proč to neudělat stylově, třeba pomocí ručně vyrobeného přání?! 

Letos jsem se pustila do výroby s předstihem a tak můžu říct, že mám, i když naprosto minimální, zásobu valentýnských blahopřání. Nějaká už jsou pryč, ale i tak se vám s nimi pochlubím. 

U prvního jsem si vyhrála hlavně s akvarelovou technikou pomocí které jsem vytvořila prakticky celé pozadí. Zbytek práce pak odvedla už jenom razítka, výseky srdíček a jednoduchá stříbrná mašlička.




Na druhém přání jsem si pro změnu vyzkoušela svůj vánoční dárek a prubla, jak mi půjde práce s Big Shotem. Mám se ještě hodně co učit a manipulaci s ním musím vychytat, ale i tak jsem měla z tohoto blahopřání velkou radost. 
Zdobení je jednoduché - bílá čtvrtka s vysekanými srdíčky, další výseky z potištěného papíru podlepené 3D polštářky, pár cákanců gessem, vellum a vyembossovaný nápis. 



Další dvě blahopřání jsou vyrobená obě stejným způsobem. Na bílou čtvrtku jsem připevnila výsek srdce, kolem kterého jsem různě stříkala danou barevnou kombinaci akvarelových barviček. Střed jsem pak ještě pro větší kontrast vystřihla, aby byla vidět spodní základová barva čtvrtky. Už jenom pár pajetek, nápis, na jednom přání nitka a bylo hotovo...






Další přání je pro opravdu romantické duše. Zvolila jsem hodně jemné pastelové barvičky, které možná na někoho působí nevýrazně. V reálu je ale blahopřání opravdu pěkné a decentní. Všechnu práci odvedly výseky srdíček různých velikostí z barevně ladících papírů, zlatý provázek a pár cákanců akvarelových barev. 



Poslední kousek je naopak zdobnější a honosnější než ty předchozí. Základ tvoří hnědá craft čtvrtka na kterou jsem nalepila papír z kolekce House of Roses. Tomu jsem trochu postaršila okraje. Doplnila jsem pár razítek hodin a pak už vrstvila zdobení. Bílá gáza, různé druhy papírových květin, chipboardy, výseky motýlků, pár samolepících kamínku a dominantou je polymerové srdce. Pak už stačilo přidat jenom pár tahu akvarelkami a přání bylo na světě.



Žádné komentáře:

Okomentovat