pátek 24. února 2017

Miminka a zase ta miminka

                             (for english version, or other language, please click on translator on the right side of blog)

Vytvářet blahopřání k příležitosti narození miminka, je opravdu radost. V okolí je momentálně těhulek víc než dost, takže není úplně od věci, být trochu předzásobená. 

První blahopřání pro holčičku je laděné do jemných přírodních tónů barev. Základ tvoří potištěný papír z kolekce "House of roses", na který jsem přidala ještě vlnitou čtvrtku pro větší prostorový efekt, na kousek papíru ze stejné kolekce jsem vyembossovala nápis a pod něj vložila ještě výsek srdce. Pak už stačilo přilepit jenom pár kytiček, knoflík, kamínkové elementy a nit. 



Druhé přání už svého majitele má a poputuje až do Holandska. Základ je hnědá craft čtvrtka, na ní papír z výše zmíněné kolekce a stejné seskupení je i na menších čtverečcích. Zdobila jsem vlnitou čtvrtkou, polymerovými ručičkami, gázou, březovou hvězdičkou, razítkem, chipboardem, mašličkou a nakonec vyembossovala nápis.




I následující čtvercové přání už si našlo svého malého majitele. Základ tvoří žlutá čtvrtka, na které je navrstvený papír z Lidlu a opět kolekce House of roses. Oběma jsem "postaršila" okraje. Dominantním motivem je pak kočárek v centru přání. Pak už stačilo přidat jenom pár razítek hvězdiček, mašli, knoflíčky místo koleček, kytičky a dřevěné hvězdičky a bylo hotovo. 



Holčičí blahopřání, které spadá spíš do zdobnějšího typu gratulací. Podklad jsem vytvořila z papírů z kolekce House of roses (ano, vím, že se trochu opakuju) a ty pak na sebe různě navrstvila. Všem jsem otřepila okraje a nakonec přidala ještě ústřižek ze staré knihy. Doprostřed jsem pak usadila papírovou krajku a polymerový kočárek. Vedle jsem umístila gázu a na ni přilepila kytičky, knoflíček a vyembossované razítko klíčku. 



Zatím poslední přání je naopak velmi jednoduché. Na světle modrý základ jsem natiskla razítka hvězd. Do spodní části jsem nalepila útržky barevného papíru a celé přání jsem po krajích obarvila razítkovací barvou. K hvězdičkám přišel ještě polymerový měsíček a zbytek doladil nápis, papírová krajka, knoflík, mašlička a výseky srdíček. Pro zajímavost jsem ještě přidala trochu modré akvarelové barvy.




2 komentáře:

  1. Moc krásný!
    Máš bezvadný cit pro kombinování barev a tvarů, ten bych potřebovala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju, jsi zlatá ;)
    Musím se ale přiznat, že ne vždycky se nějaké přání povede. Nebo ho vytvořím, ale kolikrát z něj nemám ten správný pocit...

    OdpovědětVymazat