sobota 11. února 2017

Svatby 2017

                         (for english version, or other language, please click on translator on the right side of blog)

A pak, že se lidé v dnešní době neberou?! Díky tomu kde pracuji, mám poměrně slušný přehled o tom, jak to se svatbami v naší republice vypadá a musím vám říct, že to zdaleka není tak hrozné, jak hlásají statistiky. Pravda, rozvodů je taky kupa, ale tak už to zkrátka chodí. V každém případě, tento článek se bude věnovat tomu hezčímu začátku, kde je láska ještě v plném rozkvětu. 

Gratulace ke svatbě neoddělitelně patří a spousta nevěst si je pečlivě schovává ještě x let po onom slavnostním dni. Proto by měly stát za to. Nemám ráda kvantově vyráběná blahopřání, kterých najdete všude v trafikách a papírnictvích mraky. Neměla jsem je ráda už předtím, než jsem se vrhla na jejich výrobu a od té chvíle moje nechuť k nim ještě vzrostla. 

Když už jde o takovou událost, jako je svatba, mělo by být každé blahopřání originál. I proto mě jejich výroba tak baví. Loni byl na tato přání poměrně velký odbyt, a proto jsem se letos pustila do jejich výroby už teď. Většina pak bude sice spíš na konkrétní objednávku, ale u svatebních přání není nikdy na škodu mít jich pár v zásobě, protože se nikdy neztratí. 

První je ještě z loňského roku kdy sestřenka narychlo potřebovala přání na svatbu kamarádky. Jednoduché, ale snad udělalo radost. Podklad je vínově červená čtvrtka, kterou jsem doplnila embossovanou bílou čtvrtkou, razítky, výseky srdíček, bílou magnolií, chipboardy a chipboardovým nápisem, který jsem ještě zvýraznila zlatým ebossovacím práškem. 
I druhé našlo své majitele ještě loni. V září jsem nastoupila do nové práce, kde se poměrně rychle zpráva o mém tvoření rozkřikla a kolegyně proto nelenila a rovnou si jednou blahopřání na svatbu své švagrové objednala. Je jednoduché a dělané zde dne a den, ale myslím, že jsem si jím ostudu snad neudělala. Reliéfní čtvrtka s květinovým vzorem, výsek páru, hnědá stuha, pajetky, nápis a pár bílých květů růže a jabloní. 


Další přání jsou už letošní a mám je uložené pro případy nouze, kdyby si někdo vzpomněl hodně narychlo. 
Základ prvního z nich tvoří béžová čtvrtka, na kterou jsem přilepila vzorovou perleťovou čtvrtku s krásným designem květin. Uprostřed jsem čtvrtku rozstřihla a ohnula, a tak mi vznikl prostor, do které jsem umístila papírové květy magnolie a růží. Vše už jenom lehce doplňuje bílá nit a svatební chipboard.

Obvykle se snažím, aby každé moje přání bylo trochu jiné a mohl si tak vybrat opravdu každý. Proto je to další vyrobené z potištěné čtvrtky s motivem dřeva z kolekce House of Roses a zdobené jenom razítkem, třešňovým květem, chipboardem, výseky srdíček ze stejné kolekce papírů, sisalovou masličkou, kamínky a nápisem. Jednoduché, ale svůj účel určitě splní.


A když už zkoušet něco nového, tak s plným nasazením. Z počátku jsem byla z následujícího blahopřání dost rozpačitá, ale reakce okolí jsou k mému překvapení poměrně pozitivní, takže to asi taková hrůza nebude. Šedý základ, reliéfní bílá čtvrtka v jejímž středu je výsek manželského páru. Zdobeno razítky, kamínky, stuhou a květinou. 


Následovalo svým způsobem opět velmi jednoduché přání, ale já mám takový styl zkrátka ráda. Šedá čtvrtka, na kterou jsem přilepila papírovou krajku ve tvaru srdce. Z papíru jsem vystřihla motiv růží a přidala pár razítek s textem. Na zdobení jsem použila chipboard, bílou nit, květy růží a třesně a doplnila už jenom nápis.




A jako poslední tu mám blahopřání, které by mělo udělat radost všem přírodně a rustikálně smýšlejícím duším...
Základ je béžová čtvrtka, na kterou jsem různě navrstvila druhy barevných papírů, krajky, vlnité lepenky a staré knížky. Hlavním motivem je razítko kola, které jsem pro větší výraznost ještě zapekla. Pak už stačilo jenom přidat mašli kytiček. 


Žádné komentáře:

Okomentovat