sobota 5. listopadu 2016

Knoflíková gratulace k narození dvojčátek

                           (for english version, or other language, please click on translator on the right side of blog)

Už dlouho jsem se chystala vyrobit přání k narození miminka. Ale nechtělo se mi ho vyrábět do zásoby, protože si myslím, že zrovna tohle přání by mělo být dělané "na míru" pro danou maminku, popřípadě rodiče jako takové. 

Až mě nedávno oslovila sestřenice, že by jedno takové potřebovala. Její kamarádce se narodila dvojčátka - kluci. Zhluboka jsem se nadechla a s výrobou souhlasila. Maminka je prý spíš sportovněji založená a nepotrpí si na zbytečné serepetičky a zbytečnosti. Shodou okolností jsem měla doma jednu sadu nevyzkoušených razítek a tak jsem se do toho pustila. 

Základ tvoří světle modrá čtvrtka s bílými puntíky. Tu jsem doplnila utrženým kusem vlnité bílé čtvrtky, natiskala motiv knoflíčků, přičemž některé jsem natiskla zvlášť na hnědou čtvrtku a pak je nalepila na 3D polštářky. Zbytek zdobení tvoří obarvený kus papíru vytrženého z bloku, vellum, výsek obarvený Disstress inkoustem, vyembosovaný nápis a cedulka se jmény kluků napsaná na stroji. Pak už jenom stačilo přidat mašličku, chipboard, modré knoflíčky, pár cákanců inkoustem a bylo hotovo. 






Žádné komentáře:

Okomentovat